Cafetaria De Ballon

Reviews van Cafetaria De Ballon

4.7
46 reviews

Arthur

goed alleen ik had een grote patat spec. met tom. maar er zar curry op dit is nu al 2x dat dit geb

27-06-2026

Pauline

Prima, alles was lekker

25-06-2026

Marjon

Prima op tijd klaar, fijn dat je online kunt bestellen.

09-06-2026

Simone

Erg goed. Nette zaak 😊. Goede prijzen en je krijgt veel.

06-06-2026

Brenda

Alles was lekker warm bij thuis komst. En de bestelling was optijd klaar

05-06-2026

Tijn

Zoals altijd weer enorm lekker

29-05-2026

Roelof

Super handige bestelling, alles op tijd warm.

19-05-2026

Jolindy

Prima

03-05-2026

Marjon

Het was weer heerlijk!

29-04-2026

Ronald

Het was weer lekker!

10-04-2026

Ria

Een fijne en schone zaak..met goede producten..

02-04-2026

Esmeralda

Beetje jammer dat mijn drinken er niet bij zat

13-03-2026

Agnieszka

Alles perfect

10-03-2026

Piotr

Lekker, vriendelijk, schoon.

02-03-2026

Ralph

Zo fijn om jullie in de buurt te hebben!

16-01-2026

Vincent

Goede kwaliteit patat en snacks. Vriendelijk personeel.

14-01-2026

Rosa

Top!

10-01-2026

Carin

heerlijke snacks gehaald

26-12-2025

Kees

Was lekker, helaas één patat te weinig geleverd.

12-12-2025

Pieter

Altijd goed eten en service!!!!

28-10-2025

Romee

Man praatte boos tegen ons, we hadden ook besteld om 13:10 kregen het pas 13:16. SUPER SLECHT

28-10-2025

Sven

Heerlijk eten. Top burgers!

17-10-2025

Matthijs

Heerlijke smashburgers, absolute aanrader!

03-10-2025

Ralph

Lekker eten en (zoals altijd) fijne ervaring in de cafetaria

02-10-2025

Irene

Perfect!

19-09-2025

Maarten

Beste smashburgers van de stad. Personeel is vriendelijk en de zaak is altijd schoon.

13-09-2025

Mike

Top

22-08-2025

JS

Eten in de auto besteld en betaald, kom het ophalen blijkt de Ballon dicht te zijn wegens vakantie.

04-08-2025

Wilma

Vlot klaar en heerlijk gegeten

25-06-2025

Jeannette

Heerlijk gebakken friet en snacks

14-06-2025

Sven

Op tijd

12-06-2025

Connie

Goede friet en lekkere snacks

03-06-2025

Maurits

De eerste keer online wat besteld en betaald. Perfect! Het was echt op de minuut af klaar.

25-05-2025

Simona

Heerlijk eten, veel keuze, alles was vers en krokant. Topkwaliteit!

23-05-2025

Ralph

Lekker eten en hele fijne sfeer, fijn om zo'n plek in fe buurt te hebben

02-05-2025

Rocky

We’ve loved the food, prices and convenience for years. The new Smashburger is excellent!

30-04-2025

Carin

bestelling was keurig op tijd klaar. bestellen online verliep soepel

19-03-2025

Wim

Was top en kekker

14-03-2025

H.

Mijn bestelling was op tijd klaar. De patat is lekker en de kroketten goed warm en lekker krokant.

04-03-2025

Wessel

Hele bestelling compleet en goed

01-02-2025

Frederik

Top

25-01-2025

Ed

toen nog mini suise was zat het warmvlees in een soort pangang saus nergens meer zo lekker gegeten

24-01-2025

Laura

Fijne en goede snackbar! Personeel is vriendelijk.

20-01-2025

britt

Nou ja gwn goed en vriendelijk zoals altijd

10-01-2025

Fred

Prima

04-01-2025

Sven

Heerlijke burger gegeten de smashburger tripel. Een aanrader!

02-01-2025

Footer afbeelding
Culio logo

© 2026 Online bestelsite door Culio